Kıymetli başkanlarım hepinize hayırlı günler diliyorum malumunuzdur ki son zamanlarda yazın gelmesi ile beraber açık hava ve turistik yerlerde fahiş rakamlarla alakalı çok ciddi anlamda vatandaşlarımız sıkıntı yaşıyor neredeyse en gözde tatil beldeleri ile aynı fiyata çay ,yemek ve ikramlar gelmiş durumda yaz olması itibariyle şehir dışından şehrimize gelen misafirlerimiz bu anlamda elazığ'ın tanıtımı noktasında sosyal medyada gerçekten bizim misafirperverliğimize yakışmayan şekilde tanıtılıyor bundan dolayı Elazığ sivil toplum kuruluşu platformu olarak şehrimizin en büyük sorunu olan tanıtım sorununa engel olan bu fahiş rakamlar yetersiz hizmetler ve benzeri konulara karşı bir farkındalık oluşturup bir kampanya başlatıyoruz siz değerli başkanlarından çıkan bu konuda destek istiyorum Bu şehir hepimizin artık birlikte hareket edelim bu kadar doğal güzelliklere sahip üç tarafı da sularla kaplı orman ı tarihi dokusu ve her anlamda turizmle güzel şehrimize sahip çıkalımKıymetli başkanlarım Bu konuda bir heyet oluşturulacak bu hayat başta sayın valimiz il ticaret müdürlüğü turizm müdürlüğü ve ilgili bütün paydaşlarla görüşülecek bu yaz şehrimiz misafirperverliği ile her zaman olduğu gibi ön planda olması için ve şehrimizin tanıtımının hak ettiği yerde olması için sivil toplum kuruluşlarının en önemli olan görevini siz değerli başkanlarımızla birlikte hayata geçireceğiz desteklerinizi bekliyoruz