Son Haberler
ELAZIĞ BELEDİYESİ’NDEN “KADINA YÖNELİK ŞİDDETLE MÜCADELE” SEMİNERİ | Bizimeller 23 Gazetesi
Editör: Haber Merkezi
Yayınlanma Tarihi: 26 Haziran 2026 10:13

ELAZIĞ BELEDİYESİ’NDEN “KADINA YÖNELİK ŞİDDETLE MÜCADELE” SEMİNERİ

Elazığ Belediyesi, personeline yönelik “Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele” konulu seminer düzenledi.

Elazığ Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından belediye personelinin bilgilendirmeye yönelik eğitim seminerleri devam ediyor.

Bu kapsamda, şiddetin toplumun temel taşı aile üzerindeki etkilerinin vurgulandığı “Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele” semineri gerçekleştirildi. Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi Hazar Toplantı Salonu’nda düzenlenen seminere belediye personeli katılım sağladı.

Elazığ Aile Ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) tarafından gerçekleştirilen seminerde Eğitimci Adnan Tügen, şiddetin tanımı, türleri, nedenleri, kadın ve çocuklar üzerindeki etkileri, yasal haklar ve korunma yolları hakkında katılımcılara bilgiler verdi.

Ayrıca toplumsal cinsiyet eşitliği, farkındalık artırma ve şiddetin önlenmesine yönelik konuların ele alındığı seminerde katılımcılara, şiddetin önlenmesinde eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarının rolü de anlatıldı.

Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, personele yönelik bilgilendirme ve eğitim seminerlerinin aralıksız sürdüğü, eğitimlerle farkındalığın oluşturularak toplumsal sorumluluk bilincinin artırılmasının hedeflendiği de ifade edildi.

Yorumlar (0)

Yorumunuzu Yazın

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayımlanacaktır.

Onaylanmış Yorumlar

Bu habere henüz onaylanmış bir yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!


Hızlı Yorum Yap

Yorum yapmak için ana içerikteki formu kullanın.

Yorum Alanına Git

ELAZIĞ'A BİR TIKLA YOLCULUK YAPMAK İSTER MİSİNİZ?


REKLAM ALANI

Reklam

Bu alan reklam içeriği için ayrılmıştır.



© 2026 Medyabir PRO Haber Yazılımı v2.0.5 - Tüm hakları saklıdır.